ICC

Servis Talep Formu

Ön kontrolleri tamamlayın, formu doldurun, varsa görselleri ekleyin.

1
Ön Kontrol
2
Form
3
Yükleme

Gönderim Öncesi

⚠️

ÖNEMLİ UYARI

Gönderim yapmadan önce aşağıda belirtilen ön kontrolleri mutlaka yerine getiriniz.

Aşağıdan indirebileceğiniz formu doldurarak, çıktısını paket içerisine ekleyiniz.

Form doldurulmadan gönderilen cihazlar onarıma alınmayacaktır.

Ön Kontrol 1: Besleme Sistemi
IPC4PRO, IPC4 ve ECOIPC4 cihazlar yeşil soketli harici besleme girişinden enerjilendirildiği durumlarda cihaz açılmıyorsa, lütfen paket içerisinden çıkan adaptör ile cihazı enerjilendirin. Eğer adaptör üzerindeki ışık yanıp sönüyorsa, cihaz besleme girişindeki koruma amaçlı DC/DC çevirici kartı bozulmuştur. Garanti dışı işlem görecektir. Talep edilirse ücreti karşılığında gönderilecek DC/DC çeviriciyi kullanıcı kendisi değiştirebilir ya da teknik servisimizde işçilik ücreti ile parça değişimi yapılabilir.
Ön Kontrol 2: Dokunmatik Ekran Algılama
IPC4PRO, IPC4 ve ECOIPC4 cihazlarda dokunmatik ekranın yanlış algılama problemi varsa, cihazı göndermeden önce, cihaz mevcut yerinde çalışırken bir elinizi cihazın gövdesine dokunarak ekranda işlem yapın. Algılama doğru ise cihaz topraklanmamış demektir. Cihazın servis görmesine gerek yoktur. Cihazın gövdesini şebeke toprağına (makine toprağına değil) bağladığınızda sorun düzelecektir. Teknik servisimiz tarafından, topraklama sebepli dokunmatik arızası olarak tespit edilmiş olan cihazlar için "servis ücreti" uygulanacak, ödeme alındıktan sonra cihaz iadesi yapılacaktır.
Ön Kontrol 3: Fiziksel Hasar
Fiziksel darbe sonucu arızalanan cihazlar garanti dışı işlem görecektir.
Genel Şartlar ve Cihaz Tamir Sözleşmesi

1- Garanti dışı arızalı ürünlerin değişimi veya arıza giderilmesi, müşteri onayından sonra ödeme makbuzunun tarafımıza iletilmesi ile yapılır.

2- Arızalı cihaz tamir süreci, tamir öncesi fiyat teklifimizi onaylayarak, tarafımıza yazılı onaylanmasından sonra gerçekleşecektir.

3- Arızalı ürünler üzerinde yer alan yazılımların lisanları ile ilgili sorumluluk tamamen müşterilerimize aittir.

4- Gönderilen cihazların kargo ve paketleme işlemlerinden tamamen müşterilerimiz sorumludur.

5- Teknik servisimize gönderilen ürünlerin 90 Gün içerisinde teslim alınması gerekmektedir. Zamanında teslim alınmayan ürünler için hiçbir hak talep edilemez.

6- Ürün teslimi "Teknik Servis Formu" ile yapılır. Değiştirilerek yenisi takılan ürünler üreticisinin garantisindedir.

7- Fiyatlarımıza K.D.V. Dahil değildir.

📦

Kargo Talimatı

Kesinlikle gönderici ödemeli kargo ile gönderiniz. Hızlı çözüm için Yurtiçi Kargo tercih edilmelidir. RMA numarasını paket ve notlara ekleyiniz.

0 / 2000
Dosyaları buraya sürükleyip bırakın veya tıklayın

Boş Form (İsteğe Bağlı)

İsterseniz yazıcıdan doldurmak için indirebilirsiniz.

Servis Talep Formu İndir (.docx)

PDF oluşturuluyor…